Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Νιώθει έτοιμη ή ερωτεύτηκε ήδη η Σταματίνα;


Εμείς μαθαίνουμε ότι ισχύει το δεύτερο για την όμορφη παρουσιάστρια...


Ακόμη τι λέει η παρουσιάστρια του "TV Weekend" για την ημέρα της γυναίκας, αλλά και για τις γυμνές φωτογραφίσεις;

Θα έκανες ποτέ γυμνή φωτογράφιση;
Όχι... Μου το έχουν προτείνει κι έχω αρνηθεί ευγενικά. Δεν είναι κάτι που με αφορά ή με ενδιαφέρει. Άσε που θα με σκότωνε και η μαμά μου...

Θες σύντομα να κάνεις οικογένεια και παιδιά;
Θέλω να κάνω οικογένεια και παιδιά, όταν βρω το άλλο μου μισό..
Ποιος ήταν ο... αψηλός δίπλα σου πριν από λίγο καιρό σε ένα πάρτι στο Κολωνάκι;
Άνθρακας ο θησαυρός... Είναι ένας φίλος μου. Πίστεψε με όταν θα είμαι με κάποιον ερωτευμένη, δεν θα το κρύψω από κανέναν.
Είσαι λοιπόν ερωτευμένη; Ο κόσμος και ειδικά ο αντρικός πληθυσμός θέλει να μάθει!!!
Θα σου πω απλά ότι...νιώθω έτοιμη να ερωτευτώ!

http://panoramapress.gr/




Δεν υπάρχουν σχόλια:

News24

Καθημερινη
Ενημέρωση

Το PressOnIce επιλέγει για τις φωτογραφίες το:

Δωρεάν αποθήκευση φωτογραφιών