Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Nέα απάντηση Ασπραδάκη στο ατυχές δημοσίευμα της Realnews!



Κατόπιν δημοσιεύματος της Real News που αφορά το άτομό μου, αισθάνομαι την ανάγκη να απευθυνθώ στους πολίτες της Περιφέρειας Αττικής, όπως άλλωστε κάνω πάντα, και να τους ενημερώσω για τα ακριβή γεγονότα: 1. Αμέσως μετά την ορκωμοσία μου στο Ελληνικό Κοινοβούλιο υπέβαλα παραίτηση για λόγους δεοντολογίας από Διευθυντής Λειτουργίας της ΕΡΤ, η οποία έγινε δεκτή.Επίσης κατέθεσα αίτηση παγώματος μισθού στο Δ.Σ. της ΕΡΤ Α.Ε. προ του δημοσιεύματος. 2. Στο τέλος του χρόνου υπέβαλα παραίτηση από Νομαρχιακός Σύμβουλος, προκειμένου να ανταποκρίνομαι καλύτερα στα αυξημένα βουλευτικά μου καθήκοντα.Οι παραπάνω ενέργειες, οι οποίες αποδεικνύονται από σχετικά έγγραφα, έγιναν παρά το ότι δεν υπάρχει ασυμβίβαστο με τις παραπάνω θέσεις, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.Παρά ταύτα παραιτήθηκα από τη θέση του Διευθυντή Λειτουργίας της ΕΡΤ μετά από 8 χρόνια, αλλά και από τον μισθό μου, την στιγμή που στα τέλη Φεβρουαρίου θεμελίωνα συνταξιοδοτικό δικαίωμα μετά από 34 χρόνια υπηρεσίας. Ταυτόχρονα παραιτήθηκα και από Νομαρχιακός Σύμβουλος μετά από 11 χρόνια διαρκούς θητείας και ενασχόλησης με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, γιατί θέλησα να ανταποκριθώ απόλυτα στα βουλευτικά μου καθήκοντα και να μην κρατάω και την θέση του Νομαρχιακού Συμβούλου. Μέχρι σήμερα πάντοτε στηριζόμουν στον πολίτη και όποια θέση κατέλαβα, μου την έδωσε αποκλειστικά και μόνο ο ίδιος ο πολίτης, τιμώντας με διαδοχικά ως δημοτικό σύμβουλο, ως Νομαρχιακό Σύμβουλο και πριν από λίγο καιρό ως Βουλευτή Περιφέρειας Αττικής με 30.000 σταυρούς περίπου.Τους πολίτες θα συνεχίσω να υπηρετώ και στο μέλλον, μακριά από συμφέροντα και μικροκομματικές σκοπιμότητες, με στόχο την ποιότητα ζωής και μια καλύτερη καθημερινότητα όλων μας.
http://anatolikiattikinews.blogspot.com/2010/01/18012010-real-news.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

News24

Καθημερινη
Ενημέρωση

Το PressOnIce επιλέγει για τις φωτογραφίες το:

Δωρεάν αποθήκευση φωτογραφιών