Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

"Eχω στυτική δυσλειτουργία", λέει ο παιδεραστής...


Τα… ρέστα ζητάει τώρα ο 86χρονος κατηγορούμενος για την απίστευτη υπόθεση παιδεραστίας στο Ίλιον, Αθανάσιος Κανάκης. Με μήνυση που κατέθεσε στην Εισαγγελία Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο πρώην υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ και πρώην πρόεδρος της Ένωσης Συνταξιούχων της ΔΕΗ, που φέρεται να βίαζε επανειλημμένα την κόρη της συγκατηγορούμενής του, Ειρήνης Τσονοπούλου, καθώς και τα παιδιά της «οικιακής βοηθού», Πωλίνας Αμιλήτου, στρέφεται εναντίον της γιαγιάς της μικρής αλλά και της κυρίας Αμιλήτου, κατηγορώντας τις πως «έστησαν» μια σατανική πλεκτάνη, προκειμένου να τον ενοχοποιήσουν. Μέσα στο 43σελιδο δικόγραφο - βόμβα που αποκαλύπτει σήμερα η zougla.gr και το οποίο παράγοντες της δίκης χαρακτηρίζουν ως «προσχηματικό», σε μια προσπάθεια να δικαιολογήσει τα… αδικαιολόγητα, ο ηλικιωμένος άνδρας μιλάει για μια άλλη αλήθεια, υποστηρίζοντας ότι ουδέποτε ασέλγησε πάνω στα άγουρα κορμιά των θυμάτων του, καθώς από το 1998 πάσχει από στυτική δυσλειτουργία (!) και ότι η όποια εμπλοκή του στην υπόθεση πηγάζει από το γεγονός πως δεν υπέκυψε στους οικονομικούς εκβιασμούς που λέει πως υπέστη από τη γιαγιά και την οικιακή βοηθό! Ο ίδιος, μάλιστα, παρουσιάζεται ως ένας θεοσεβούμενος και φιλάλληλος άνθρωπος, ο οποίος μπήκε στη δίνη του κυκλώνα μόνο και μόνο εξαιτίας της φιλευσπλαχνίας που… επέδειξε. Σύμφωνα με όσα αναφέρει στη μήνυσή του, η γνωριμία του με τη συγκατηγορούμενή του και την οικογένειά της εκτείνεται χρονικά από το 2003, επισημαίνοντας πως η Ειρήνη Τσονοπούλου εργαζόταν ως καθαρίστρια στο σπίτι του πεθερού του.

Ο κατηγορούμενος Α. Κανάκης«Κάποια στιγμή μου παραπονέθηκε ότι η καθαρίστρια που του καθάριζε το σπίτι, τον έκλεβε… Ζήτησε τη βοήθειά μου γιατί ήταν υπέργηρος και ανήμπορος και δεν μπορούσε να της επιβληθεί. Έκλεισε ραντεβού με την καθαρίστρια έξω από το σπίτι της. Τότε γνώρισα την Ειρήνη Τσονοπούλου, κόρη της δεύτερης εγκαλουμένης που ήταν καθαρίστρια του πεθερού μου. Της είπαμε να σταματήσει να έρχεται, για να μη βρεθεί ο πεθερός μου στη δύσκολη θέση να την καταγγείλει», αναφέρει στη μήνυση και συνεχίζει: «Εκείνη τα αρνήθηκε όλα και μας είπε ότι ο σύζυγός της ήταν πολύ άρρωστος ψυχολογικά και εξαρτημένος από τα ναρκωτικά, ότι είχε δυο παιδιά και ότι βρισκόταν σε μεγάλη οικονομική ανάγκη… Μας κάλεσε, μάλιστα, να έλθουμε σπίτι της να δούμε με ποιες δυσκολίες και σε τι συνθήκες ζούσε… Τα λόγια της Τσονοπούλου άγγιξαν την ευαισθησία μου για τον ανθρώπινο πόνο». Κατά τους ισχυρισμούς του Κανάκη για λόγους… φιλανθρωπίας έδωσε το τηλέφωνό του στην Τσονοπούλου. Λίγες ημέρες μετά, την επισκέφθηκε στο σπίτι της και διαπίστωσε ιδίοις όμασι τη φτώχεια και την εξαθλίωση στην οποία ζούσαν. «Τους προσέφερα λίγα ρούχα παιδικά, καθώς και παιχνίδια και παιδικά βιβλία, τετράδια και γραφική ύλη για τα παιδιά», αναφέρει στο δικόγραφο της μήνυσης, επισημαίνοντας ότι το ίδιο έπραξε ακόμα δυο - τρεις φορές στο παρελθόν. Φθάνουμε στο φθινόπωρο του 2007, όταν, σύμφωνα με τον 86χρονο κατηγορούμενο, η Πωλίνα Αμιλήτου ήρθε για πρώτη φορά σε επαφή μαζί του. «Μου είπε ότι γνώριζε πως είχα βοηθήσει την Ειρήνη (σ.σ. Τσονοπούλου) και τα παιδιά της στο παρελθόν και μου είπε ότι τα παιδιά της Ειρήνης και η δική της οικογένεια είχαν ανάγκη, διότι ο άνδρας της, Άγγελος Αμίλητος, είχε μείνει άνεργος. Με παρακάλεσε θερμά να τους δώσω χρήματα για να μπορέσουν να ζήσουν», αναφέρει. Τα λόγια της φαίνεται πως συγκίνησαν και πάλι τον Κανάκη, ο οποίος –όπως περιγράφει στη μήνυση- αποφάσισε να τους επισκεφθεί στο σπίτι της γιαγιάς στο Ολυμπιακό Χωριό.

Οι τέσσερις κατηγούμενοι της υπόθεσης«…Η Πωλίνα Αμιλήτου με φορτικό τρόπο μου έλεγε ότι είχαν μεγάλη ανάγκη και ζητούσε να τους δίνω χρήματα και μάλιστα κάθε μήνα… Εγώ επανέλαβα στην Πωλίνα και κατέστησα σαφές και στη δεύτερη εγκαλούμενη (σ.σ. τη γιαγιά) ότι δεν μπορούσα να τους δώσω χρήματα… Μετά από μερικές ημέρες, με πήρε ξανά τηλέφωνο η Πωλίνα, η οποία ήταν πολύ περισσότερο φορτική και άρχιζε να με πιέζει να της δώσω χρήματα. Εγώ της επανέλαβα την άρνησή μου και τότε εκείνη με απείλησε λέγοντας: «Αν δε μου δίνεις 1.000 ευρώ το μήνα, να δεις τι θα πάθεις, θα σε καταγγείλω στην Αστυνομία ότι πείραξες τα παιδιά μου και τα παιδιά της Ειρήνης». Σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του Κανάκη –παρά τον υποτιθέμενο εκβιασμό εκείνος αρνήθηκε να δώσει οποιαδήποτε οικονομική βοήθεια, υποστηρίζοντας, παράλληλα, ότι η άρνησή του αυτή οδήγησε τις δυο γυναίκες να πραγματοποιήσουν τις απειλές τους και να στήσουν «ολόκληρη πλεκτάνη» σε βάρος του. «Δε βίασα, επειδή έχω στυτική δυσλειτουργία»Χαρακτηρίζοντας όλες τις κατηγορίες που τον βαραίνουν ψευδείς και κατασκευασμένες, ο πρώην υποψήφιος βουλευτής της ΝΔ επισημαίνει ότι η γιαγιά και η οικιακή βοηθός έβαλαν τα παιδιά να καταθέσουν τα νοσηρά εγκλήματα που φέρεται να τέλεσε σε βάρος τους. Προσπαθώντας, μάλιστα, να αποδείξει του λόγου του αληθές, αφενός υποστηρίζει ότι στις 3 Δεκεμβρίου 2007 (τρεις ημέρες πριν αποκαλυφθεί η αρρωστημένη υπόθεση παιδεραστίας) όταν η μικρή Μ. κατήγγειλε ότι αποπειράθηκε να την αρπάξει από το σχολείο της, εκείνος βρισκόταν στο εξοχικό του στο Λεωνίδιο και αφετέρου αναφέρει ότι δεν μπορεί να έχει βιάσει τα ανήλικα, καθώς εδώ και 22 χρόνια πάσχει από στυτική δυσλειτουργία! Αναφέρει χαρακτηριστικά: «Το 1988 υποβλήθηκα σε ολική διακυστική προστατεκτομή στο Σισμανόγλειο Νοσοκομείο. Η επέμβαση αυτή μου στέρησε εντελώς τη στυτική ικανότητα ήδη από τότε και πάντως κατά το χρόνο που φέρομαι ότι τέλεσα τις αποδιδόμενες σε εμένα πράξεις, ήτοι από το 2002 ήμουν από πολλών ετών πλήρως ανίκανος και δεν είχα στύση. Το γεγονός αυτό καθιστά φύσει αδύνατο να έχουν διαπραχθεί οι αποδιδόμενες σε εμένα πράξεις του βιασμού και της αποπλάνησης των ανηλίκων. Και τούτο διότι, σύμφωνα με τις εις βάρος μου καταθέσεις των ανηλίκων, οι φερόμενοι βιασμοί και αποπλανήσεις τους-πράξεις συρρέουσες κατ΄ ιδέαν- φέρονται ότι τελέστηκαν δήθεν με διείσδυση του πέους μου στον κόλπο αμφοτέρων και στον πρωκτό της Μ. Πώς ήταν όμως δυνατό να γίνουν αυτές οι διεισδύσεις από εμένα, τη στιγμή που είμαι παντελώς ανίκανος για στύση και σεξουαλική διέγερση;», λέει χαρακτηριστικά. Επιπλέον, ο Αθανάσιος Κανάκης επισημαίνει ότι η υπόθεση βρίθει ανακριβειών, ψευδών καταθέσεων και καταμηνύσεων, που είχαν ως αποτέλεσμα να καταστεί κατηγορούμενος, να προφυλακισθεί αλλά και να χάσει από τη ζωή την 56χρονη σύζυγό του (σ.σ. ισχυρίζεται ότι κατέληξε από τη στενοχώρια της) και γι’ αυτό ζητεί την ποινική δίωξη των δυο γυναικών, υποστηρίζοντας ότι, μεταξύ άλλων, έχουν διαπράξει τα αδικήματα της κακουργηματικής εκβίασης και της ψευδούς καταμήνυσης.
http://www.zougla.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

News24

Καθημερινη
Ενημέρωση

Το PressOnIce επιλέγει για τις φωτογραφίες το:

Δωρεάν αποθήκευση φωτογραφιών