Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Ζίκο προς διοίκηση: Αν δεν με θέλουν να μου το πουν...


Ικανοποιημένος από την παρουσία του Ολυμπιακού από το πρώτο ημίχρονο της αναμέτρησης με τη Λάρισα δήλωσε ο Ζίκο στη συνέντευξη Τύπου. Ο Βραζιλιάνος παραδέχθηκε ότι υπάρχουν προβλήματα στην ομάδα, τα οποία όμως μπορούν μόνο αυτός και οι παίκτες του να τα λύσουν και όχι η διοίκηση. «Δεν έχω τέτοια αίσθηση. Δεν μου έχουν πει κάτι τέτοιο», τόνισε για τις φήμες που τον φέρνουν να αποχωρεί από τον πάγκο των «ερυθρολεύκων». Ο Ζίκο αναφέρθηκε και στο επεισόδιο με τον Στολτίδη. «Του μίλησα με αριθμούς πως δεν μπορούσε να παίξει», τόνισε και ξεκαθάρισε ότι υπολογίζει στον παίκτη μετά από την απολογία του. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Ζίκο:

Για το παιχνίδι: «Οι παίκτες μου νόμιζαν σήμερα ότι το ματς έληξε στο πρώτο 45λεπτο. Ξεχάσαμε ότι το παιχνίδι λήγει στο 90. Μπήκαμε νωθρά στο δεύτερο ημίχρονο αν και τελειώσαμε το πρώτο ημίχρονο με δύο γκολ και άλλες δύο πολύ καλές ευκαιρίες».

Για το επεισόδιο με τον Στολτίδη: «Με τον Στολτίδη είχαμε μία συνομιλία. Του έδειξα με χαρτιά και αριθμούς ότι δεν ήταν σε θέση να παίξει και πως είχε χάσει αρκετές προπονήσεις. Εγώ –πάντα- μιλάω με χαρτιά και αριθμούς. Δεν είμαι ψεύτης. Μπορεί να έχω κάνει και να κάνω λάθη αλλά ψεύτης δεν είμαι. Φυσικά και υπολογίζω στον Στολτίδη μετά από την απολογία του. Θέλω όλοι οι παίκτες να είναι καλά και να βοηθούν την ομάδα. Θέλω όμως να πω ότι ο Στολτίδης είναι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής και πρέπει να βάλει κάτω το κεφάλι και να δουλεύει. Δεν είμαι πέντε ή δέκα χρόνια στο ποδόσφαιρο αλλά 40 χρόνια. Τα προβλήματα δεν θα λύνει η διοίκηση. Αλλά εμείς στην ομάδα. Θα συνεχίσουμε τη δουλειά μας. Δεν παίζουμε ακόμη το ποδόσφαιρο που θέλω αλλά πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε».

Για τις φήμες που τον θέλουν να αποχωρεί από τον πάγκο: «Όχι. Δεν έχω τέτοια αίσθηση και δεν μου έχουν πει κάτι τέτοιο από τη διοίκηση. Αν πάντως θεωρούν ότι δεν κάνω καλά τη δουλειά μου, τότε, μπορούμε να διακόψουμε τη συνεργασία μας».


sport-fm.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

News24

Καθημερινη
Ενημέρωση

Το PressOnIce επιλέγει για τις φωτογραφίες το:

Δωρεάν αποθήκευση φωτογραφιών