Ανατριχιαστική περιήγηση στα σκοτεινά και επικίνδυνα μονοπάτια του αντρικού αγοραίου έρωτα, με «πελάτες» επώνυμα και δημόσια πρόσωπα και πληρωμένους επιβήτορες εξαθλιωμένους εκδιδόμενους αλλοδαπούς, ήταν ουσιαστικά η κατάθεση του μοναδικού αυτόπτη μάρτυρα που το μοιραίο βράδυ της 3ης Ιουνίου του 2008 είδε τον ηθοποιό Νίκο Σεργιανόπουλο να «ψαρεύει» τον φονιά του, τον Γεωργιανό Δαυίδ Μουρτινέλι, στην «πιάτσα» της πλατείας Βικτωρίας.
Ο κατά παραδοχή του στο ακροατήριο ομοφυλόφιλος μάρτυρας, που γνωρίζει καλά, όπως είπε, «τα βιζιτάδικα του κέντρου της Αθήνας», αφού πληρώνει και ο ίδιος αγόρια για να πηγαίνει μαζί τους, με έντονο ύφος την ώρα που κατέθετε ξεδίπλωσε εικόνες και διαλόγους, και ουσιαστικά συνέθεσε την ανατομία ενός ειδεχθούς εγκλήματος. Ο νεαρός άντρας ήταν εξαιρετικά περιγραφικός. Πολλές φορές χρησιμοποίησε εκφράσεις του πεζοδρομίου που σόκαραν και την ίδια την έδρα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Αθηνών. Επιβεβαίωσε όμως όλα όσα είχε πει -με «περίεργη» καθυστέρηση τριών ημερών μετά το φονικό- στην κατάθεσή του στην αστυνομία αλλά και τον περσινό Αύγουστο στην κατάθεσή του στην ανακρίτρια.
«Ο Νίκος Σεργιανόπουλος έκανε πιάτσα, πήγαινε για βίζιτα στην πλατεία Βικτωρίας. Μάλιστα θυμάμαι ένα περιστατικό μιας βραδιάς που γίνονταν συμπλοκές μεταξύ κάποιων Πολωνών και Αφγανών λαθρομεταναστών, με τα ΜΑΤ να τους έχουν ζώσει. Εκείνο το βράδυ ο Νίκος δεν υπολόγισε ούτε τα ΜΑΤ ούτε τους καβγάδες. Ηταν αποφασισμένος να κάνει αυτό που ήθελε» ανέφερε ο Ελευθέριος Ψύλλος. «Του είχα επισημάνει ότι υπάρχει κίνδυνος με τα παιδιά που εκδίδονται στους δρόμους. Του είχα πει ότι αυτά τα άτομα δεν τα πας στο σπίτι σου. Του είχα πει “πρόσεχε, πολλά συμβαίνουν” σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις που είχαμε» είπε ο μάρτυρας θέλοντας να περιγράψει τις σεξουαλικές συνήθειες κκαι τις ιδιαιτερότητες του δημοφιλούς πρωταγωνιστή.
Ο κατά παραδοχή του στο ακροατήριο ομοφυλόφιλος μάρτυρας, που γνωρίζει καλά, όπως είπε, «τα βιζιτάδικα του κέντρου της Αθήνας», αφού πληρώνει και ο ίδιος αγόρια για να πηγαίνει μαζί τους, με έντονο ύφος την ώρα που κατέθετε ξεδίπλωσε εικόνες και διαλόγους, και ουσιαστικά συνέθεσε την ανατομία ενός ειδεχθούς εγκλήματος. Ο νεαρός άντρας ήταν εξαιρετικά περιγραφικός. Πολλές φορές χρησιμοποίησε εκφράσεις του πεζοδρομίου που σόκαραν και την ίδια την έδρα του Μικτού Ορκωτού Δικαστηρίου Αθηνών. Επιβεβαίωσε όμως όλα όσα είχε πει -με «περίεργη» καθυστέρηση τριών ημερών μετά το φονικό- στην κατάθεσή του στην αστυνομία αλλά και τον περσινό Αύγουστο στην κατάθεσή του στην ανακρίτρια.
«Ο Νίκος Σεργιανόπουλος έκανε πιάτσα, πήγαινε για βίζιτα στην πλατεία Βικτωρίας. Μάλιστα θυμάμαι ένα περιστατικό μιας βραδιάς που γίνονταν συμπλοκές μεταξύ κάποιων Πολωνών και Αφγανών λαθρομεταναστών, με τα ΜΑΤ να τους έχουν ζώσει. Εκείνο το βράδυ ο Νίκος δεν υπολόγισε ούτε τα ΜΑΤ ούτε τους καβγάδες. Ηταν αποφασισμένος να κάνει αυτό που ήθελε» ανέφερε ο Ελευθέριος Ψύλλος. «Του είχα επισημάνει ότι υπάρχει κίνδυνος με τα παιδιά που εκδίδονται στους δρόμους. Του είχα πει ότι αυτά τα άτομα δεν τα πας στο σπίτι σου. Του είχα πει “πρόσεχε, πολλά συμβαίνουν” σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις που είχαμε» είπε ο μάρτυρας θέλοντας να περιγράψει τις σεξουαλικές συνήθειες κκαι τις ιδιαιτερότητες του δημοφιλούς πρωταγωνιστή.
Εκείνη τη βραδιά…
Ο Ελευθέριος Ψύλλος ρωτήθηκε για τη βραδιά της δολοφονίας. Εμφανίστηκε κατηγορηματικός. Μάλιστα εξήγησε ότι ο δράστης είχε γνωρίσει το θύμα την παραμονή του φόνου. «Περάσανε καλά την προηγούμενη βραδιά που τους είχα δει πάλι μαζί και δώσανε ραντεβού για την επόμενη ημέρα. Στα βιζιτάδικα όλοι είναι πεινασμένοι άνθρωποι. Το ξανακάνουν. Τον Νίκο τον είδα πρώτα στο αυτοκίνητο. Ηταν σταθμευμένος. Πήγα και του μίλησα. Μετά είδα τον Γεωργιανό να τον πλησιάζει και να μπαίνει στο αυτοκίνητο, στη γωνία Χέυδεν και Αριστοτέλους. Ηταν μεταξύ 20.15 και 20.45. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ήταν αυτός, γιατί τον είδα στα δύο μέτρα. Του άρεσαν οι under τύποι, οι τελειωμένοι. Ο υπόκοσμος, οι λέτσοι, όπως μου αρέσουν και εμένα. Ετσι ήταν και ο δράστης εκείνο το βράδυ. Λέτσος και ξυρισμένος στο κεφάλι». Η φράση αυτή προκάλεσε την αντίδραση του κατηγορουμένου, ο οποίος είπε πως έχει πρόβλημα στο κεφάλι και ότι δεν το ξυρίζει ποτέ. Μάλιστα πρόσθεσε ότι ο Σεργιανόπουλος κατά σύστημα επισκεπτόταν τέτοιους χώρους.
Ο θαμώνας της πλατείας Βικτωρίας δέχτηκε καταιγισμό ερωτήσεων από τους δύο δικηγόρους της υπεράσπισης (Δημήτρης Γκαβέλας, Νίκος Καραδήμας), οι οποίοι προσπάθησαν για να δικαιολογήσουν το «βρασμό ψυχικής ορμής» του κατηγορουμένου να εκμαιεύσουν επιθετική συμπεριφορά του θύματος κατά τη διάρκεια των ερωτικών του συνευρέσεων. Ρωτήθηκε λοιπόν ο μάρτυρας αν ο ηθοποιός ήταν επιθετικός, βίαιος ή προσβλητικός κατά τη διάρκεια των ερωτικών του διαθέσεων.
«Ο Σεργιανόπουλος δεν ήθελε τη βία, επειδή είχε περάσει άσχημα με κάποιον σύντροφό του. Και να τον χτυπούσαν δεν θα απαντούσε» είπε στην αρχή. Αλλά στη συνέχεια, ύστερα από πίεση, διηγήθηκε έναν απίστευτο περιστατικό χαμηλώνοντας τον τόνο της φωνής του. Η στιχομυθία μεταξύ μάρτυρα και υπεράσπισης είναι χαρακτηριστική:- Ηταν προσβλητικός;- Ναι.- Προκαλούσε τη μοίρα του;- Κάποιες φορές, ναι.- Μα λέτε ότι δεν ήταν επιθετικός…- Αλλο προσβλητικός, άλλο επιθετικός στους συντρόφους του. Οταν λέω «επιθετικός», εννοώ ότι δεν θα χρησιμοποιούσε ποτέ όπλα.
Εκείνη την ώρα ο κ. Ψύλλος -ερωτώμενος γι’ αυτό- γύρισε στον πρόεδρο και του περιέγραψε μια εικόνα. Τον ηθοποιό Νίκο Σεργιανόπουλο, μια βραδιά που είχε πάει πάλι στην πλατεία, να έχει μαζέψει δίπλα του κάποιους αλλοδαπούς και να τους προτρέπει να κατεβάσουν τα παντελόνια τους μπροστά του και επί πληρωμή να τους αναγκάζει να επιδείξουν το μέγεθος του αντρικού τους μορίου! Η αίθουσα πάγωσε.
- Διετύπωνε κρίσεις σχετικά με το μέγεθος που είχε ο κάθε άντρας; ρώτησε η υπεράσπιση του Γεωργιανού.- Ναι, το έκανε, απάντησε ο μάρτυρας.- Μπορούσε να προσβάλει κάποιον; συνέχισαν οι δικηγόροι υπεράσπισης.- Ναι, μπορούσε, κατέθεσε ο κ. Ψύλλος.
Στο τέλος της κατάθεσης του μάρτυρα παρενέβη η εισαγγελέας της έδρας και ρώτησε αν στους κύκλους των ομοφυλοφίλων ψιθυριζόταν η «επιθετικότητα» του Σεργιανόπουλου απέναντι στους επί πληρωμή ερωτικούς του συντρόφους. Ο μάρτυρας απάντησε αρνητικά. Επίσης ο Ελευθέριος Ψύλλος ρωτήθηκε από την υπεράσπιση γιατί στην προανακριτική του κατάθεση περιέγραψε τον κατηγορούμενο ως Αραβα.
- Τι χρώμα έχει το δέρμα του Αραβα;- Είναι μελαψός.- Ο κατηγορούμενος σας φαίνεται για μελαψός;- Ναι, είναι μελαψός, εσείς δεν τον βλέπετε έτσι; (Ακολούθησε πανδαιμόνιο, ενώ ο δικηγόρος της Πολιτικής Αγωγής προφανώς έκανε χιούμορ λέγοντας: «Στη φυλακή δεν τον βλέπει και πολύ ο ήλιος…»)«Κάθε φορά που τον έβλεπα ήταν φτιαγμένος, λιώμα…»
Συγκλονιστική ήταν η αφήγηση που αφορούσε την εμπλοκή του ηθοποιού με τον καταστροφικό κόσμο των ναρκωτικών ουσιών και της κοκαΐνης. Ο κ. Ψύλλος υποστήριξε ότι κάθε φορά που έβλεπε τον ηθοποιό εκείνος είχε κάνει χρήση ουσιών και ήταν φτιαγμένος. «Ηταν λιώμα» είπε χαρακτηριστικά. Αμέσως μετά σκιαγράφησε το προφίλ του εκλιπόντος λίγες ημέρες πριν από το μακελειό κάνοντας λόγο για έναν «μοναχικό άνθρωπο, τον οποίο είχαν εγκαταλείψει όλοι».
Ο κ. Ψύλλος είπε πως παλαιότερα είχε βγει με το θύμα σαν φίλος, ότι γνωριζόταν μαζί του από το 1997, αλλά πως μετά το 2003-2004 χαθήκανε. «Πριν τα είχε με κάποιον φίλο μου, γι’ αυτό είχαμε διακόψει» είπε, ενώ ερωτώμενος αν είχε συνευρεθεί μαζί του, απάντησε: «Δεν συνευρέθηκα ποτέ ερωτικά μαζί του».
Πριν κατέβει από το βήμα του μάρτυρα, αναίτια ο αυτόπτης μάρτυρας εξερράγη φωνάζοντας: «Ο φονιάς είναι φονιάς. Η αλήθεια θα φανεί». Μάλιστα αποχωρώντας από την αίθουσα και σε ερώτημα των δικηγόρων υπεράσπισης εάν ο ίδιος επιδεικνύει επιθετική συμπεριφορά προς τους συντρόφους του, απάντησε με απρεπές ύφος: «Ελα να σου δείξω στο σπίτι».«Γινόταν επιθετικός με το παραμικρό»
Συγκλονιστική ήταν όμως και η κατάθεση του κομμωτή, φίλου του Νίκου Σεργιανόπουλου, Αναστάσιου Καφούσια. Ο Καφούσιας, που διατηρεί κομμωτήριο στο Βύρωνα, περιέγραψε σκηνές που έκοβαν την ανάσα. Σκιαγράφησε το προφίλ ενός ανθρώπου που τα ναρκωτικά είχαν επηρεάσει την προσωπικότητά του σε τέτοιο βαθμό που τον έκαναν ευερέθιστο, υπερκινητικό, άνθρωπο που δεν τον χώραγε ο τόπος και δεν μπορούσε να κλείσει μάτι τη νύχτα.
«Δεν κοιμόταν ολόκληρα μερόνυχτα. Είχε αλλάξει. Του έλεγα μια κουβέντα και μου έκανε επίθεση. Μου έλεγε: “Θα μου κάνεις κουμάντο στη ζωή μου;”. Ηταν επιθετικός για ασήμαντα πράγματα».
Χαρακτηριστική ήταν η εικόνα του παρελθόντος από μια κρουαζιέρα στο Ιόνιο που ο μάρτυρας είχε πάει με το κότερο του Σεργιανόπουλου. «Βρήκαμε στο σκάφος ναρκωτικά εκτεθειμένα, ενώ ο ίδιος εξαφανίστηκε για μια ολόκληρη νύχτα γυρνώντας στο λιμάνι με διάφορους τύπους. Τον χάσαμε. Οταν επέστρεψε, αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω, επειδή τρομάξαμε» είπε. Εντούτοις στη συνέχεια κατέθεσε πως λίγο μετά τη σύλληψή του (το Δεκέμβριο του 2007) για κατοχή κοκαΐνης, ο Νίκος Σεργιανόπουλος είχε κόψει για κάποιο διάστημα τα ναρκωτικά. «Νομίζω από τα ναρκωτικά είχε φτάσει στο σημείο να βλέπει ότι συνεχώς τον παρακολουθούν. Εβλεπε ψαράδες στην κρουαζιέρα και πίστευε ότι έρχονταν γι’ αυτόν» πρόσθεσε ο κ. Καφούσιας.«Χαμένος» πίσω από τα μαύρα γυαλιά του ο Αλέξανδρος Ρήγας
Σε μια γωνιά της αίθουσας αναμονής του κτιρίου 13 της πρώην Σχολής Ευελπίδων είχε «χαθεί» πίσω από τα μαύρα του γυαλιά ο γνωστός σεναριογράφος και ηθοποιός Γεώργιος-Αλέξανδρος Ρήγας που θα καταθέσει ως μάρτυρας στη δίκη. Ο κ. Ρήγας δεν φάνηκε συνεπής στο «κάλεσμα» του δικαστηρίου, καθώς η απουσία του ήταν κάτι παραπάνω από εκκωφαντική στην εκφώνηση των μαρτύρων από τον πρόεδρο της έδρας.
Με μελαγχολικό ύφος, φορώντας μαύρα, εμφανίστηκε στα δικαστήρια λίγο μετά τις 10 το πρωί και συνοδευόμενος από δύο φίλους του «κούρνιασε» σε ένα παγκάκι πίνοντας τον καφέ του. Πιο δίπλα στεκόταν, μιλώντας συνέχεια στο κινητό, ο γνωστός σκηνοθέτης Στράτος Μαρκίδης. Με τον Μαρκίδη ο Νίκος Σεργιανόπουλος είχε συνεργαστεί στην τελευταία του δουλειά, στο σίριαλ «Εξαφάνιση». Παρών ήταν ακόμα ένας γνωστός του τηλεοπτικού Κωνσταντίνου Μαρκορά, ο Μάκης Προβατάς. Παρούσα και με διαφορετικό look η Αλβανίδα οικιακή βοηθός που βρήκε νεκρό το «αφεντικό» της το πρωινό της 4ης Ιουνίου στο διαμέρισμα της οδού Μετεώρων, στο Παγκράτι.
Εντύπωση προκάλεσε η εμμονή της πολιτικής αγωγής για διεξαγωγή της δίκης κεκλεισμένων των θυρών. Οι συνήγοροι της οικογένειας Γεώργιος και Αλέξης Στεφανάκης επέμειναν ότι όσα θα ακουστούν στο ακροατήριο θα προσβάλουν τον ιδιωτικό βίο και τη μνήμη του τεθνόντος. Η εισαγγελέας ωστόσο και η υπεράσπιση δεν συναίνεσαν και τελικά το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα. Η δίκη θα συνεχιστεί την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου.
Ο Ελευθέριος Ψύλλος ρωτήθηκε για τη βραδιά της δολοφονίας. Εμφανίστηκε κατηγορηματικός. Μάλιστα εξήγησε ότι ο δράστης είχε γνωρίσει το θύμα την παραμονή του φόνου. «Περάσανε καλά την προηγούμενη βραδιά που τους είχα δει πάλι μαζί και δώσανε ραντεβού για την επόμενη ημέρα. Στα βιζιτάδικα όλοι είναι πεινασμένοι άνθρωποι. Το ξανακάνουν. Τον Νίκο τον είδα πρώτα στο αυτοκίνητο. Ηταν σταθμευμένος. Πήγα και του μίλησα. Μετά είδα τον Γεωργιανό να τον πλησιάζει και να μπαίνει στο αυτοκίνητο, στη γωνία Χέυδεν και Αριστοτέλους. Ηταν μεταξύ 20.15 και 20.45. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι ήταν αυτός, γιατί τον είδα στα δύο μέτρα. Του άρεσαν οι under τύποι, οι τελειωμένοι. Ο υπόκοσμος, οι λέτσοι, όπως μου αρέσουν και εμένα. Ετσι ήταν και ο δράστης εκείνο το βράδυ. Λέτσος και ξυρισμένος στο κεφάλι». Η φράση αυτή προκάλεσε την αντίδραση του κατηγορουμένου, ο οποίος είπε πως έχει πρόβλημα στο κεφάλι και ότι δεν το ξυρίζει ποτέ. Μάλιστα πρόσθεσε ότι ο Σεργιανόπουλος κατά σύστημα επισκεπτόταν τέτοιους χώρους.
Ο θαμώνας της πλατείας Βικτωρίας δέχτηκε καταιγισμό ερωτήσεων από τους δύο δικηγόρους της υπεράσπισης (Δημήτρης Γκαβέλας, Νίκος Καραδήμας), οι οποίοι προσπάθησαν για να δικαιολογήσουν το «βρασμό ψυχικής ορμής» του κατηγορουμένου να εκμαιεύσουν επιθετική συμπεριφορά του θύματος κατά τη διάρκεια των ερωτικών του συνευρέσεων. Ρωτήθηκε λοιπόν ο μάρτυρας αν ο ηθοποιός ήταν επιθετικός, βίαιος ή προσβλητικός κατά τη διάρκεια των ερωτικών του διαθέσεων.
«Ο Σεργιανόπουλος δεν ήθελε τη βία, επειδή είχε περάσει άσχημα με κάποιον σύντροφό του. Και να τον χτυπούσαν δεν θα απαντούσε» είπε στην αρχή. Αλλά στη συνέχεια, ύστερα από πίεση, διηγήθηκε έναν απίστευτο περιστατικό χαμηλώνοντας τον τόνο της φωνής του. Η στιχομυθία μεταξύ μάρτυρα και υπεράσπισης είναι χαρακτηριστική:- Ηταν προσβλητικός;- Ναι.- Προκαλούσε τη μοίρα του;- Κάποιες φορές, ναι.- Μα λέτε ότι δεν ήταν επιθετικός…- Αλλο προσβλητικός, άλλο επιθετικός στους συντρόφους του. Οταν λέω «επιθετικός», εννοώ ότι δεν θα χρησιμοποιούσε ποτέ όπλα.
Εκείνη την ώρα ο κ. Ψύλλος -ερωτώμενος γι’ αυτό- γύρισε στον πρόεδρο και του περιέγραψε μια εικόνα. Τον ηθοποιό Νίκο Σεργιανόπουλο, μια βραδιά που είχε πάει πάλι στην πλατεία, να έχει μαζέψει δίπλα του κάποιους αλλοδαπούς και να τους προτρέπει να κατεβάσουν τα παντελόνια τους μπροστά του και επί πληρωμή να τους αναγκάζει να επιδείξουν το μέγεθος του αντρικού τους μορίου! Η αίθουσα πάγωσε.
- Διετύπωνε κρίσεις σχετικά με το μέγεθος που είχε ο κάθε άντρας; ρώτησε η υπεράσπιση του Γεωργιανού.- Ναι, το έκανε, απάντησε ο μάρτυρας.- Μπορούσε να προσβάλει κάποιον; συνέχισαν οι δικηγόροι υπεράσπισης.- Ναι, μπορούσε, κατέθεσε ο κ. Ψύλλος.
Στο τέλος της κατάθεσης του μάρτυρα παρενέβη η εισαγγελέας της έδρας και ρώτησε αν στους κύκλους των ομοφυλοφίλων ψιθυριζόταν η «επιθετικότητα» του Σεργιανόπουλου απέναντι στους επί πληρωμή ερωτικούς του συντρόφους. Ο μάρτυρας απάντησε αρνητικά. Επίσης ο Ελευθέριος Ψύλλος ρωτήθηκε από την υπεράσπιση γιατί στην προανακριτική του κατάθεση περιέγραψε τον κατηγορούμενο ως Αραβα.
- Τι χρώμα έχει το δέρμα του Αραβα;- Είναι μελαψός.- Ο κατηγορούμενος σας φαίνεται για μελαψός;- Ναι, είναι μελαψός, εσείς δεν τον βλέπετε έτσι; (Ακολούθησε πανδαιμόνιο, ενώ ο δικηγόρος της Πολιτικής Αγωγής προφανώς έκανε χιούμορ λέγοντας: «Στη φυλακή δεν τον βλέπει και πολύ ο ήλιος…»)«Κάθε φορά που τον έβλεπα ήταν φτιαγμένος, λιώμα…»
Συγκλονιστική ήταν η αφήγηση που αφορούσε την εμπλοκή του ηθοποιού με τον καταστροφικό κόσμο των ναρκωτικών ουσιών και της κοκαΐνης. Ο κ. Ψύλλος υποστήριξε ότι κάθε φορά που έβλεπε τον ηθοποιό εκείνος είχε κάνει χρήση ουσιών και ήταν φτιαγμένος. «Ηταν λιώμα» είπε χαρακτηριστικά. Αμέσως μετά σκιαγράφησε το προφίλ του εκλιπόντος λίγες ημέρες πριν από το μακελειό κάνοντας λόγο για έναν «μοναχικό άνθρωπο, τον οποίο είχαν εγκαταλείψει όλοι».
Ο κ. Ψύλλος είπε πως παλαιότερα είχε βγει με το θύμα σαν φίλος, ότι γνωριζόταν μαζί του από το 1997, αλλά πως μετά το 2003-2004 χαθήκανε. «Πριν τα είχε με κάποιον φίλο μου, γι’ αυτό είχαμε διακόψει» είπε, ενώ ερωτώμενος αν είχε συνευρεθεί μαζί του, απάντησε: «Δεν συνευρέθηκα ποτέ ερωτικά μαζί του».
Πριν κατέβει από το βήμα του μάρτυρα, αναίτια ο αυτόπτης μάρτυρας εξερράγη φωνάζοντας: «Ο φονιάς είναι φονιάς. Η αλήθεια θα φανεί». Μάλιστα αποχωρώντας από την αίθουσα και σε ερώτημα των δικηγόρων υπεράσπισης εάν ο ίδιος επιδεικνύει επιθετική συμπεριφορά προς τους συντρόφους του, απάντησε με απρεπές ύφος: «Ελα να σου δείξω στο σπίτι».«Γινόταν επιθετικός με το παραμικρό»
Συγκλονιστική ήταν όμως και η κατάθεση του κομμωτή, φίλου του Νίκου Σεργιανόπουλου, Αναστάσιου Καφούσια. Ο Καφούσιας, που διατηρεί κομμωτήριο στο Βύρωνα, περιέγραψε σκηνές που έκοβαν την ανάσα. Σκιαγράφησε το προφίλ ενός ανθρώπου που τα ναρκωτικά είχαν επηρεάσει την προσωπικότητά του σε τέτοιο βαθμό που τον έκαναν ευερέθιστο, υπερκινητικό, άνθρωπο που δεν τον χώραγε ο τόπος και δεν μπορούσε να κλείσει μάτι τη νύχτα.
«Δεν κοιμόταν ολόκληρα μερόνυχτα. Είχε αλλάξει. Του έλεγα μια κουβέντα και μου έκανε επίθεση. Μου έλεγε: “Θα μου κάνεις κουμάντο στη ζωή μου;”. Ηταν επιθετικός για ασήμαντα πράγματα».
Χαρακτηριστική ήταν η εικόνα του παρελθόντος από μια κρουαζιέρα στο Ιόνιο που ο μάρτυρας είχε πάει με το κότερο του Σεργιανόπουλου. «Βρήκαμε στο σκάφος ναρκωτικά εκτεθειμένα, ενώ ο ίδιος εξαφανίστηκε για μια ολόκληρη νύχτα γυρνώντας στο λιμάνι με διάφορους τύπους. Τον χάσαμε. Οταν επέστρεψε, αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω, επειδή τρομάξαμε» είπε. Εντούτοις στη συνέχεια κατέθεσε πως λίγο μετά τη σύλληψή του (το Δεκέμβριο του 2007) για κατοχή κοκαΐνης, ο Νίκος Σεργιανόπουλος είχε κόψει για κάποιο διάστημα τα ναρκωτικά. «Νομίζω από τα ναρκωτικά είχε φτάσει στο σημείο να βλέπει ότι συνεχώς τον παρακολουθούν. Εβλεπε ψαράδες στην κρουαζιέρα και πίστευε ότι έρχονταν γι’ αυτόν» πρόσθεσε ο κ. Καφούσιας.«Χαμένος» πίσω από τα μαύρα γυαλιά του ο Αλέξανδρος Ρήγας
Σε μια γωνιά της αίθουσας αναμονής του κτιρίου 13 της πρώην Σχολής Ευελπίδων είχε «χαθεί» πίσω από τα μαύρα του γυαλιά ο γνωστός σεναριογράφος και ηθοποιός Γεώργιος-Αλέξανδρος Ρήγας που θα καταθέσει ως μάρτυρας στη δίκη. Ο κ. Ρήγας δεν φάνηκε συνεπής στο «κάλεσμα» του δικαστηρίου, καθώς η απουσία του ήταν κάτι παραπάνω από εκκωφαντική στην εκφώνηση των μαρτύρων από τον πρόεδρο της έδρας.
Με μελαγχολικό ύφος, φορώντας μαύρα, εμφανίστηκε στα δικαστήρια λίγο μετά τις 10 το πρωί και συνοδευόμενος από δύο φίλους του «κούρνιασε» σε ένα παγκάκι πίνοντας τον καφέ του. Πιο δίπλα στεκόταν, μιλώντας συνέχεια στο κινητό, ο γνωστός σκηνοθέτης Στράτος Μαρκίδης. Με τον Μαρκίδη ο Νίκος Σεργιανόπουλος είχε συνεργαστεί στην τελευταία του δουλειά, στο σίριαλ «Εξαφάνιση». Παρών ήταν ακόμα ένας γνωστός του τηλεοπτικού Κωνσταντίνου Μαρκορά, ο Μάκης Προβατάς. Παρούσα και με διαφορετικό look η Αλβανίδα οικιακή βοηθός που βρήκε νεκρό το «αφεντικό» της το πρωινό της 4ης Ιουνίου στο διαμέρισμα της οδού Μετεώρων, στο Παγκράτι.
Εντύπωση προκάλεσε η εμμονή της πολιτικής αγωγής για διεξαγωγή της δίκης κεκλεισμένων των θυρών. Οι συνήγοροι της οικογένειας Γεώργιος και Αλέξης Στεφανάκης επέμειναν ότι όσα θα ακουστούν στο ακροατήριο θα προσβάλουν τον ιδιωτικό βίο και τη μνήμη του τεθνόντος. Η εισαγγελέας ωστόσο και η υπεράσπιση δεν συναίνεσαν και τελικά το δικαστήριο απέρριψε το αίτημα. Η δίκη θα συνεχιστεί την Παρασκευή 9 Οκτωβρίου.
ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ESPRESSO
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου