Μήπως είστε μέλος του Twitter; Τότε ενδιαφέρεστε περισσότερο για το σεξ από τον μέσο όρο των χρηστών των υπόλοιπων κοινωνικών δικτύων Facebook, MySpace και LinkedIn. Προτιμάτε μάλλον το LinkedIn; Τότε έχετε περισσότερες πιθανότητες να παρακολουθείτε σαπουνόπερες. Αν πάλι είστε λάτρης του MySpace, τότε δυστυχώς δεν είστε σε φόρμα.
Ειναι γεγονός ότι το κοινωνικό δίκτυο, με το οποίο είστε συνδεδεμένοι, μπορεί να σας αποκαλύψει πολλές πληροφορίες για τον ίδιο σας τον εαυτό και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που ενδεχομένως και να εκπλαγείτε.
Συγκεκριμένα μια νέα μελέτη της εταιρείας Anderson βοηθά τους χρήστες να εντοπίσουν τα ενδιαφέροντα, τις αγοραστικές συνήθειες και τα μέσα ενημέρωσης που προτιμούν. Η έρευνα μελέτησε τα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά και των δύο περιπτώσεων, και των χρηστών που δεν μετέχουν σε κοινωνικά δίκτυα αλλά και εκείνων που μετέχουν και διαπίστωσε ότι "υπάρχουν δεδομένα μερίδια που παρέχονται από την αγορά των δικτύων κοινωνικής ενημέρωσης τόσο για τους μη χρήστες όσο και για τους χρήστες", είπε ο Tom Anderson, ιδρυτής και διευθυντής της εταιρείας που διεξήγαγε την έρευνα.
Σήμερα 110 εκατομμύρια Αμερικανοί, ή το 60% του πληθυσμού που χρησιμοποιεί Internet, είναι διασυνδεδεμένοι απευθείας με κοινωνικά δίκτυα και μάλιστα η εκτίμηση αυτή είναι αρκετά μετριοπαθής διότι, αντί να μετράει αποκλειστικούς χρήστες ή τον καθένα που έχει έναν λογαριασμό, όπως κάνουν πολλές μετρήσεις, η μελέτη Anderson υπολόγισε μόνο άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει ένα κοινωνικό δίκτυο τουλάχιστον μία φορά κατά τον τελευταίο μήνα.
Οι χρήστες τείνουν να δαπανούν πολύ χρόνο σε κοινωνικά δίκτυα. Ο μέσος όρος των χρηστών κοινωνικών δικτύων διασυνδέεται σε κοινωνικές τοποθετήσεις πέντε ημέρες την εβδομάδα, ενώ μπαίνουν μέσα τέσσερις φορές την μέρα και παραμένουν συνδεδεμένοι για συνολικά μία ώρα κάθε μέρα. Ένα φανατικό 9% των χρηστών μένουν συνδεδεμένοι όλην την μέρα και ενημερώνονται συνεχώς για κάθε νέα εξέλιξη.
Οι κοινωνικοί χρήστες αποδείχθηκε ότι απέναντι σε online ενημέρωση για διάσημα σήματα ήταν πιο θετικοί από ό, τι οι ερευνητές πίστευαν ότι θα ήταν.
Μάλιστα το 52% είχε γίνει φίλος ή και οπαδός τουλάχιστον ενός σήματος. Σε ερώτηση αν αισθάνονται θετικά ή αρνητικά για ένα εμπορικό σήμα, όταν το βλέπουν σε ένα κοινωνικό δίκτυο, σχεδόν το 17% δήλωσε θετικά ενώ το 19% απάντησε αρνητικά. Το άλλο 64% ήταν ουδέτερο ή αδιάφορο. Στην ερώτηση αν θα ήθελαν να γίνονται περισσότερες ανακοινώσεις για εμπορικές μάρκες, το 45% ήταν ουδέτερο, ενώ το 20% απάντησε «ναι» και το 35% «όχι».
Η μελέτη Anderson διεξήχθη σε απευθείας σύνδεση, από τον Ιούνιο, σε δείγμα 5.000 αντιπροσωπευτικών δημογραφικά συνομιλητών ενώ, στη συνέχεια, προχώρησε σε βάθος 1.250 άτομα από αυτά. Με τη βοήθεια του κ. Anderson και της ομάδας του σκιαγραφήθηκε το προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα...
Κοινωνικοί-χρήστες του δικτύου συνολικά
Οι κοινωνικοί χρήστες συχνά κατηγορούνται ότι επιλέγουν τη χρήση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης για να τονώσουν τον εγωισμό και τη φήμη τους με "ψεύτικους" φίλους. Αλλά η αλήθεια είναι, ότι σε γενικές γραμμές, δεν αποδεικνύονται ιδιαιτέρως επιθετικοί αναφορικά με την δημιουργία σχέσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων. Σχεδόν οι μισοί (45%) δήλωσαν ότι συνδέονται μόνο με μέλη της οικογένειας και με τους φίλους, και ένα άλλο 18% με άτομα που έχουν συναντηθεί διαπροσωπικά. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα συνδέονται μόνο με ανθρώπους που γνωρίζουν εκτός δικτύου. Διαιωνίζοντας πάντως τον μύθο των «ψεύτικων φίλων», το 10% απάντησε ότι θα μπορούσε να συνδεθεί με οποιονδήποτε επιθυμούσε να συνδεθεί μαζί τους.
Και μάλιστα ένας ακόμη μύθος καταρρέει: Οι περισσότεροι χρήστες δεν αποτελούν σπατάλη χρόνου για τις εταιρείες καθώς μόνο το 15% δήλωσε ότι συνδέονται με τα κοινωνικά δίκτυα στο χώρο εργασίας.
Μουσική, ταινίες και βόλτες με τους φίλους είναι οι κύριες επιλογές ψυχαγωγίας των κοινωνικών χρηστών που επιλέγουν την κοινωνική δικτύωση για να συνομιλήσουν με μέλη της οικογένειας, φίλους και συμμαθητές.
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι κινούνται περισσότερο μέσω Διαδικτύου από ότι οι μη χρήστες κοινωνικών δικτύων. Έτσι συχνά επιλέγουν δουν ένα βίντεο, ή να διαβάσουν ένα μπλογκ ή ακόμα και να ενημερωθούν ηλεκτρονικά για τις αγορές τους.
Μη χρήστες των κοινωνικών δικτύων Αντίθετα με ό, τι νομίζουν κάποιοι, οι άνθρωποι που απορρίπτουν την κοινωνική δικτύωση δεν μισούν την τεχνολογία. Στην πραγματικότητα, περνάνε πολύ χρόνο ως λάτρεις της κοινωνικής δικτύωσης σερφάροντας για αρκετή ώρα στο Ίντερνετ. Ωστόσο, ισχυρίζονται ότι δεν χρησιμοποιούν την κοινωνική δικτύωση για τρεις βασικούς λόγους: Δεν έχουν τον χρόνο, δεν πιστεύουν ότι είναι ασφαλής ή νομίζουν ότι είναι βλακεία.
Μάλιστα ενώ οι δύο πρώτες ομάδες - που ο Anderson ονομάζει “πεινασμένους για χρόνο" και "ενδιαφερόμενους" - είναι πιθανό να ενταχθούν στο site τελικά, η τελευταία ομάδα δεν έχει πολλές ελπίδες για κάτι τέτοιο: το 94% δήλωσε ότι δεν θα είναι ποτέ χρήστης κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Το 22% του “πεινασμένων για χρόνο” που είπε ότι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, σε διάστημα τριών μηνών, και ένα άλλο 27% που δήλωσε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα τα χρησιμοποιήσει μέσα σε ένα χρόνο - ενδιαφέρονται περισσότερο από όλους τους άλλους στην άσκηση, τη διασκέδαση, τη μουσική και τις ταινίες.
Η ομάδα των μη χρηστών, ηλικιωμένων δημογραφικά, (το ένα τρίτο είναι συνταξιούχοι) δεν χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα μόνο και μόνο επειδή ανησυχούν για την παραβίαση της ιδιωτικής τους ζωής. Ωστόσο, αναγνωρίζουν αξία στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και μπορεί είναι πιο εξοικειωμένοι με αυτά. Οι μη χρήστες γενικά δεν αγοράζουν online όσο οι “δικτυακοί”, αλλά είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφθούν online τα Amazon και eBay. Επίσης, λέγονται IAC IWon και HGTV ως ευνοημένο web προορισμούς.
Facebookers
Υπάρχουν 77 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, σύμφωνα με τη μελέτη, και οι χρήστες Facebook ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου στο μέσο όρο του ενδιαφέροντος για τους περισσότερους τομείς σε σύγκριση με τους χρήστες των Twitter, MySpace και LinkedIn. Από τις 45 κατηγορίες, μόνον το εθνικό δελτίο ειδήσεων, τα σπορ, η άσκηση, τα ταξίδια, το σπίτι και ο κήπος υπερέβαιναν το μέσο όρο και μόνο μία ή δύο ποσοστιαίες μονάδες. Το Facebook αποτελεί το μέσο όρο διότι έχει τους πιο πολλούς χρήστες. Κατά τις δοκιμές, οτιδήποτε κοντά στο μέσο όρο μάλλον δε θα είναι σημαντικό," είπε ο κ. Anderson. "Έχει ενός ευρύτερου φάσματος χρήστες, για διάφορους λόγους, από το Λύκειο και το κολέγιο, ως τις επιχειρήσεις τους γονείς και τους παππούδες." Από τους χρήστες των άλλων κοινωνικών δικτύων είναι πιο πιθανό να είναι παντρεμένοι(40%), λευκοί(80%) και συνταξιούχοι(6%). Έχουν το δεύτερο υψηλότερο μέσο όρο εισοδήματος, σε 61.000 δολάρια, και κατά μέσο όρο 121 συνδέσεις.
Οι Facebook χρήστες "λοξοδρομούν" λίγο περισσότερο και είναι πιο πιθανό να αργούν στην υιοθέτηση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Αλλά είναι επίσης εξαιρετικά πιστοί στο site - 75% δηλώνουν ότι είναι το αγαπημένο τους site, και ένα άλλο 59% δηλώνουν ότι έχουν αυξήσει τη χρήση του χώρου κατά τους τελευταίους έξι μήνες.
Ειναι γεγονός ότι το κοινωνικό δίκτυο, με το οποίο είστε συνδεδεμένοι, μπορεί να σας αποκαλύψει πολλές πληροφορίες για τον ίδιο σας τον εαυτό και μάλιστα σε τέτοιο βαθμό που ενδεχομένως και να εκπλαγείτε.
Συγκεκριμένα μια νέα μελέτη της εταιρείας Anderson βοηθά τους χρήστες να εντοπίσουν τα ενδιαφέροντα, τις αγοραστικές συνήθειες και τα μέσα ενημέρωσης που προτιμούν. Η έρευνα μελέτησε τα δημογραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά και των δύο περιπτώσεων, και των χρηστών που δεν μετέχουν σε κοινωνικά δίκτυα αλλά και εκείνων που μετέχουν και διαπίστωσε ότι "υπάρχουν δεδομένα μερίδια που παρέχονται από την αγορά των δικτύων κοινωνικής ενημέρωσης τόσο για τους μη χρήστες όσο και για τους χρήστες", είπε ο Tom Anderson, ιδρυτής και διευθυντής της εταιρείας που διεξήγαγε την έρευνα.
Σήμερα 110 εκατομμύρια Αμερικανοί, ή το 60% του πληθυσμού που χρησιμοποιεί Internet, είναι διασυνδεδεμένοι απευθείας με κοινωνικά δίκτυα και μάλιστα η εκτίμηση αυτή είναι αρκετά μετριοπαθής διότι, αντί να μετράει αποκλειστικούς χρήστες ή τον καθένα που έχει έναν λογαριασμό, όπως κάνουν πολλές μετρήσεις, η μελέτη Anderson υπολόγισε μόνο άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει ένα κοινωνικό δίκτυο τουλάχιστον μία φορά κατά τον τελευταίο μήνα.
Οι χρήστες τείνουν να δαπανούν πολύ χρόνο σε κοινωνικά δίκτυα. Ο μέσος όρος των χρηστών κοινωνικών δικτύων διασυνδέεται σε κοινωνικές τοποθετήσεις πέντε ημέρες την εβδομάδα, ενώ μπαίνουν μέσα τέσσερις φορές την μέρα και παραμένουν συνδεδεμένοι για συνολικά μία ώρα κάθε μέρα. Ένα φανατικό 9% των χρηστών μένουν συνδεδεμένοι όλην την μέρα και ενημερώνονται συνεχώς για κάθε νέα εξέλιξη.
Οι κοινωνικοί χρήστες αποδείχθηκε ότι απέναντι σε online ενημέρωση για διάσημα σήματα ήταν πιο θετικοί από ό, τι οι ερευνητές πίστευαν ότι θα ήταν.
Μάλιστα το 52% είχε γίνει φίλος ή και οπαδός τουλάχιστον ενός σήματος. Σε ερώτηση αν αισθάνονται θετικά ή αρνητικά για ένα εμπορικό σήμα, όταν το βλέπουν σε ένα κοινωνικό δίκτυο, σχεδόν το 17% δήλωσε θετικά ενώ το 19% απάντησε αρνητικά. Το άλλο 64% ήταν ουδέτερο ή αδιάφορο. Στην ερώτηση αν θα ήθελαν να γίνονται περισσότερες ανακοινώσεις για εμπορικές μάρκες, το 45% ήταν ουδέτερο, ενώ το 20% απάντησε «ναι» και το 35% «όχι».
Η μελέτη Anderson διεξήχθη σε απευθείας σύνδεση, από τον Ιούνιο, σε δείγμα 5.000 αντιπροσωπευτικών δημογραφικά συνομιλητών ενώ, στη συνέχεια, προχώρησε σε βάθος 1.250 άτομα από αυτά. Με τη βοήθεια του κ. Anderson και της ομάδας του σκιαγραφήθηκε το προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα...
Κοινωνικοί-χρήστες του δικτύου συνολικά
Οι κοινωνικοί χρήστες συχνά κατηγορούνται ότι επιλέγουν τη χρήση κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης για να τονώσουν τον εγωισμό και τη φήμη τους με "ψεύτικους" φίλους. Αλλά η αλήθεια είναι, ότι σε γενικές γραμμές, δεν αποδεικνύονται ιδιαιτέρως επιθετικοί αναφορικά με την δημιουργία σχέσεων μέσω των κοινωνικών δικτύων. Σχεδόν οι μισοί (45%) δήλωσαν ότι συνδέονται μόνο με μέλη της οικογένειας και με τους φίλους, και ένα άλλο 18% με άτομα που έχουν συναντηθεί διαπροσωπικά. Αυτό σημαίνει ότι σχεδόν τα δύο τρίτα συνδέονται μόνο με ανθρώπους που γνωρίζουν εκτός δικτύου. Διαιωνίζοντας πάντως τον μύθο των «ψεύτικων φίλων», το 10% απάντησε ότι θα μπορούσε να συνδεθεί με οποιονδήποτε επιθυμούσε να συνδεθεί μαζί τους.
Και μάλιστα ένας ακόμη μύθος καταρρέει: Οι περισσότεροι χρήστες δεν αποτελούν σπατάλη χρόνου για τις εταιρείες καθώς μόνο το 15% δήλωσε ότι συνδέονται με τα κοινωνικά δίκτυα στο χώρο εργασίας.
Μουσική, ταινίες και βόλτες με τους φίλους είναι οι κύριες επιλογές ψυχαγωγίας των κοινωνικών χρηστών που επιλέγουν την κοινωνική δικτύωση για να συνομιλήσουν με μέλη της οικογένειας, φίλους και συμμαθητές.
Δεν αποτελεί έκπληξη ότι κινούνται περισσότερο μέσω Διαδικτύου από ότι οι μη χρήστες κοινωνικών δικτύων. Έτσι συχνά επιλέγουν δουν ένα βίντεο, ή να διαβάσουν ένα μπλογκ ή ακόμα και να ενημερωθούν ηλεκτρονικά για τις αγορές τους.
Μη χρήστες των κοινωνικών δικτύων Αντίθετα με ό, τι νομίζουν κάποιοι, οι άνθρωποι που απορρίπτουν την κοινωνική δικτύωση δεν μισούν την τεχνολογία. Στην πραγματικότητα, περνάνε πολύ χρόνο ως λάτρεις της κοινωνικής δικτύωσης σερφάροντας για αρκετή ώρα στο Ίντερνετ. Ωστόσο, ισχυρίζονται ότι δεν χρησιμοποιούν την κοινωνική δικτύωση για τρεις βασικούς λόγους: Δεν έχουν τον χρόνο, δεν πιστεύουν ότι είναι ασφαλής ή νομίζουν ότι είναι βλακεία.
Μάλιστα ενώ οι δύο πρώτες ομάδες - που ο Anderson ονομάζει “πεινασμένους για χρόνο" και "ενδιαφερόμενους" - είναι πιθανό να ενταχθούν στο site τελικά, η τελευταία ομάδα δεν έχει πολλές ελπίδες για κάτι τέτοιο: το 94% δήλωσε ότι δεν θα είναι ποτέ χρήστης κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης.
Το 22% του “πεινασμένων για χρόνο” που είπε ότι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης, σε διάστημα τριών μηνών, και ένα άλλο 27% που δήλωσε ότι κατά πάσα πιθανότητα θα τα χρησιμοποιήσει μέσα σε ένα χρόνο - ενδιαφέρονται περισσότερο από όλους τους άλλους στην άσκηση, τη διασκέδαση, τη μουσική και τις ταινίες.
Η ομάδα των μη χρηστών, ηλικιωμένων δημογραφικά, (το ένα τρίτο είναι συνταξιούχοι) δεν χρησιμοποιούν κοινωνικά δίκτυα μόνο και μόνο επειδή ανησυχούν για την παραβίαση της ιδιωτικής τους ζωής. Ωστόσο, αναγνωρίζουν αξία στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης και μπορεί είναι πιο εξοικειωμένοι με αυτά. Οι μη χρήστες γενικά δεν αγοράζουν online όσο οι “δικτυακοί”, αλλά είναι πολύ πιο πιθανό να επισκεφθούν online τα Amazon και eBay. Επίσης, λέγονται IAC IWon και HGTV ως ευνοημένο web προορισμούς.
Facebookers
Υπάρχουν 77 εκατομμύρια χρήστες του Facebook, σύμφωνα με τη μελέτη, και οι χρήστες Facebook ήταν σχεδόν εξ ολοκλήρου στο μέσο όρο του ενδιαφέροντος για τους περισσότερους τομείς σε σύγκριση με τους χρήστες των Twitter, MySpace και LinkedIn. Από τις 45 κατηγορίες, μόνον το εθνικό δελτίο ειδήσεων, τα σπορ, η άσκηση, τα ταξίδια, το σπίτι και ο κήπος υπερέβαιναν το μέσο όρο και μόνο μία ή δύο ποσοστιαίες μονάδες. Το Facebook αποτελεί το μέσο όρο διότι έχει τους πιο πολλούς χρήστες. Κατά τις δοκιμές, οτιδήποτε κοντά στο μέσο όρο μάλλον δε θα είναι σημαντικό," είπε ο κ. Anderson. "Έχει ενός ευρύτερου φάσματος χρήστες, για διάφορους λόγους, από το Λύκειο και το κολέγιο, ως τις επιχειρήσεις τους γονείς και τους παππούδες." Από τους χρήστες των άλλων κοινωνικών δικτύων είναι πιο πιθανό να είναι παντρεμένοι(40%), λευκοί(80%) και συνταξιούχοι(6%). Έχουν το δεύτερο υψηλότερο μέσο όρο εισοδήματος, σε 61.000 δολάρια, και κατά μέσο όρο 121 συνδέσεις.
Οι Facebook χρήστες "λοξοδρομούν" λίγο περισσότερο και είναι πιο πιθανό να αργούν στην υιοθέτηση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Αλλά είναι επίσης εξαιρετικά πιστοί στο site - 75% δηλώνουν ότι είναι το αγαπημένο τους site, και ένα άλλο 59% δηλώνουν ότι έχουν αυξήσει τη χρήση του χώρου κατά τους τελευταίους έξι μήνες.
Twitterers
Αυτή είναι η υπερ-ομάδα χρηστών. Οι Twitterers ενδιαφέρονται περισσότερο από τους άλλους για πολλά θέματα, αλλά κυρίως για όλες τις ειδήσεις των κατηγοριών, εστιατόρια, αθλητικά, πολιτικά, προσωπικά οικονομικά, και θρησκεία. Επίσης, τους αρέσει ιδιαίτερα η ποπ κουλτούρα, με μουσική, ταινίες, τηλεόραση και ανάγνωση, παραπάνω από τον μέσο όρο. Και οι αγοραστικές συνήθειες το δείχνουν αυτό. Είναι πιο πιθανό να αγοράζουν βιβλία, ταινίες, παπούτσια και καλλυντικά online απ’ ότι οι άλλες ομάδες. Οι Twitterers είναι επίσης επιχειρηματικά δαιμόνια. Έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες από άλλους να χρησιμοποιούν την υπηρεσία για την προώθηση των blogs ή για επιχειρήσεις. Πώς συνεχίζουν; Καφές, προφανώς. Ορισμένοι 31% αγοράζουν online καφέ, πολύ πάνω από το μέσο όρο του 21% των άλλων κοινωνικών networkers. Είναι πιο πιθανό να εργάζονται με μερική απασχόληση (16% έναντι 11% κατά μέσο όρο), έχουν μέσο εισόδημα των 58.000 δολαρίων. Δεν πρόκειται για ιδιαίτερα φανατικούς στο site, αν και - 43% δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να ζήσουν χωρίς Twitter.
MySpacers
MySpacers
Αυτοί είναι οι νέοι, όσοι διασκεδάζουν και οι “φευγάτοι”. Ενώ MySpace χρήστες είναι οι νεότεροι, δήλωσαν ότι είχαν χρησιμοποιήσει πολύ λιγότερο το site τους τελευταίους έξι μήνες.
Τα 67 εκατ. ευρώ που εξακολουθούν να υπάρχουν βρίσκονται σε καλή στιγμή. Είναι πιο πιθανό να έχουν το MySpace για διασκέδαση και πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τους φίλους, το χιούμορ, την κωμωδία, και τα video games. Ασχολούνται με την άσκηση λιγότερο από κάθε άλλη κοινωνική ομάδα, αλλά αναζητούν πληροφορίες για γονείς περισσότερο από κάθε άλλο.
Οι MySpace χρήστες συχνά είναι πιο ειδικοί σχετικά με τα χόμπι σας, ή φωτογραφίες της οικογένειας και των φίλων. Το μέσο εισόδημα είναι το χαμηλότερο, από $ 44.000, και έχουν κατά μέσο όρο 131 συνδέσεις. Είναι πιο πιθανό να είναι μαύροι (9%) ή Ισπανόφωνοι (7%) από τους χρήστες των άλλων κοινωνικών χώρων. Επίσης, είναι πιο πιθανό να είναι ανύπαντροι(60%) και φοιτητές (23%).
Τα 67 εκατ. ευρώ που εξακολουθούν να υπάρχουν βρίσκονται σε καλή στιγμή. Είναι πιο πιθανό να έχουν το MySpace για διασκέδαση και πιο πιθανό να ενδιαφέρονται για τους φίλους, το χιούμορ, την κωμωδία, και τα video games. Ασχολούνται με την άσκηση λιγότερο από κάθε άλλη κοινωνική ομάδα, αλλά αναζητούν πληροφορίες για γονείς περισσότερο από κάθε άλλο.
Οι MySpace χρήστες συχνά είναι πιο ειδικοί σχετικά με τα χόμπι σας, ή φωτογραφίες της οικογένειας και των φίλων. Το μέσο εισόδημα είναι το χαμηλότερο, από $ 44.000, και έχουν κατά μέσο όρο 131 συνδέσεις. Είναι πιο πιθανό να είναι μαύροι (9%) ή Ισπανόφωνοι (7%) από τους χρήστες των άλλων κοινωνικών χώρων. Επίσης, είναι πιο πιθανό να είναι ανύπαντροι(60%) και φοιτητές (23%).
LinkedIn χρήστες
Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη ότι αυτά τα "παιδιά" είναι όλα σχετικά με τις επιχειρήσεις. Και αποκαλούνται παιδιά, διότι παρουσιάζουν τα εξής χαρακτηριστικά:
Το LinkedIn έχει περισσότερους άνδρες από γυναίκες (57% σε 43%). Έχουν το υψηλότερο μέσο εισόδημα, από 89.000 δολάρια και είναι πιο πιθανό να βρίσκονται στο χώρο, λόγω των επιχειρήσεων ή της εργασίας, διατηρώντας επαφή με τα επιχειρηματικά δίκτυα, αναζήτηση απασχόλησης, ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την πρόσληψη.
Επίσης είναι πιθανότερο να είναι στο γυμναστήριο, spa, γιόγκα, το γκολφ και το τένις. Με εξαίρεση το βίντεοπαιχνίδια, κατέχουν περισσότερες ηλεκτρονικές συσκευές από τους άλλους networkers, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών, των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας, DVRs και Blu-ray players.
Πώς χαλαρώνουν; Εδώ έχουμε δύο εκπλήξεις. Τα πράγματα που τους ενδιαφέρουν περισσότερο είναι: τυχερά παιχνίδια και σαπουνόπερες. Ένα 12% αναζητούν πληροφορίες online για τυχερά παιχνίδια (σε σχέση με έναν μέσο όρο 7%), ενώ το 10% για σαπουνόπερες (σε σχέση με ένα μέσο όρο 5%).
Το LinkedIn έχει περισσότερους άνδρες από γυναίκες (57% σε 43%). Έχουν το υψηλότερο μέσο εισόδημα, από 89.000 δολάρια και είναι πιο πιθανό να βρίσκονται στο χώρο, λόγω των επιχειρήσεων ή της εργασίας, διατηρώντας επαφή με τα επιχειρηματικά δίκτυα, αναζήτηση απασχόλησης, ανάπτυξη των επιχειρήσεων και την πρόσληψη.
Επίσης είναι πιθανότερο να είναι στο γυμναστήριο, spa, γιόγκα, το γκολφ και το τένις. Με εξαίρεση το βίντεοπαιχνίδια, κατέχουν περισσότερες ηλεκτρονικές συσκευές από τους άλλους networkers, συμπεριλαμβανομένων των ψηφιακών φωτογραφικών μηχανών, των τηλεοράσεων υψηλής ευκρίνειας, DVRs και Blu-ray players.
Πώς χαλαρώνουν; Εδώ έχουμε δύο εκπλήξεις. Τα πράγματα που τους ενδιαφέρουν περισσότερο είναι: τυχερά παιχνίδια και σαπουνόπερες. Ένα 12% αναζητούν πληροφορίες online για τυχερά παιχνίδια (σε σχέση με έναν μέσο όρο 7%), ενώ το 10% για σαπουνόπερες (σε σχέση με ένα μέσο όρο 5%).
www.news247.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου