ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ "ΑΓΙΩΝ" ΣΤΗΝ ΣΤ' ΠΤΕΡΥΓΑ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ!!!
Μέσα στα λίγα τετραγωνικά της ΣΤ' πτέρυγας των φυλακών Κορυδαλλού συναντάς περισσότερους «ρασοφόρους» απ’ ό,τι λαϊκούς κρατουμένους... Είναι η φράση που ακούγεται τον τελευταίο καιρό από τα χείλη ανθρώπων που γνωρίζουν πολύ καλά τι συμβαίνει στο μεγαλύτερο σωφρονιστικό κατάστημα της χώρας. Σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους, η «ειδική» πτέρυγα των φυλακών που φιλοξενεί τους... λίγους και καλούς τροφίμους τείνει να μετατραπεί σε μια μικρή «Μητρόπολη» καθώς πίσω από τα σκοτεινά κελιά κρατούνται κληρικοί απ’ όλες τις βαθμίδες της ιεροσύνης, που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο βρέθηκαν να εμπλέκονται σε ποινικές υποθέσεις. Ο λόγος για ιερείς, αρχιμανδρίτες και αρχιερείς, οι οποίοι μέχρι πρότινος ήταν υπεράνω πάσης υποψίας, φορούσαν ράσα, σταυρούς και πετραχήλια και κήρυτταν το λόγο του Ιησού. Οι ίδιοι άνθρωποι, δηλαδή, που σήμερα φορούν τη φόρμα των κρατουμένων και προσεύχονται πια για τη σωτηρία τους (στην επίγεια ζωή) καθώς γνωρίζουν πολύ καλά ότι η όποια ελπίδα δικαίωσής τους...
βρίσκεται στα «χέρια» των φυσικών τους δικαστών.
Ο Παντελεήμονας Μπεζενίτης (μητροπολίτης πρώην Αττικής), ο Φώτιος Μακρυστάθης (αρχιμανδρίτης), ο 47χρονος ιερέας από την Κοζάνη Σπυρίδωνας Μαργαρίτης, ο εφημέριος Σωτήρης Παπαδόπουλος (του Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής στα Λιόσια) και ο «επίσκοπος Πειραιώς» Νήφων Αναστασόπουλος (ο παλαιοημερολογίτης ηγούμενος που χάιδευε καλογεράκια, σύμφωνα με το κατηγορητήριο) είναι οι κληρικοί που «κατοικούν» ή μπαινοβγαίνουν στη ΣΤ' πτέρυγα του Κορυδαλλού και συμβιώνουν με τους υπόλοιπους τροφίμους που διώκονται είτε για οικονομικά εγκλήματα είτε για ανθρωποκτονίες και απόπειρες φόνου. «Από τους είκοσι κρατουμένους που βρίσκονται στην πτέρυγα, οι τέσσερις είναι κληρικοί. Δηλαδή, η αναλογία είναι ένας στους πέντε. Εχουμε γεμίσει με θρησκευτικά βιβλία, εικόνες και λιβάνια» λένε μεταξύ σοβαρού και αστείου πρόσωπα που κινούνται γύρω από το χώρο της συγκεκριμένης πτέρυγας, προσθέτοντας ότι η πλειονότητα των... «άγιων κρατουμένων» δεν τυγχάνει της συμπάθειας των υπόλοιπων τροφίμων. Και αυτό, όπως εξηγούν τα ίδια άτομα, οφείλεται στην απέχθεια που δημιουργείται από το είδος των αδικημάτων (όλοι -εκτός από τον Παντελεήμονα- κατηγορούνται είτε για ασέλγεια πάνω σε κορμιά ανηλίκων είτε για εμπλοκή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας) που φέρονται να έχουν τελέσει.
Μόνος σε μεγάλο κελί και με πολλά προνόμια ο πρώην μητροπολίτης
Αρχαιότερος στην ιεραρχία των κληρικών που κλείστηκαν πίσω από τα κελιά της ΣΤ' πτέρυγας είναι ο μητροπολίτης πρώην Αττικής Παντελεήμονας Μπεζενίτης. Ηταν Ιούνιος του 2008 όταν η απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων έστελνε τον «άγιο» στη φυλακή, καταδικάζοντάς τον σε ποινή κάθειρξης έξι ετών με την κατηγορία υπεξαίρεσης μεγάλου ποσού από τη Μονή του Οσίου Εφραίμ, την τριετία 1995-98. Οπως είναι αναμενόμενο, η προσαρμογή του πρώην μητροπολίτη στο νέο του περιβάλλον δεν ήταν εύκολη, αν και η διοίκηση των φυλακών φρόντισε να του παραχωρήσει δικό του κελί (ικανό να «φιλοξενήσει» τρεις με τέσσερις κρατουμένους) και να μην τον στριμώξει στο μεγάλο θάλαμο όπου κρατούνται οι υπόλοιποι τρόφιμοι. Αυτό, όμως, δεν είναι το μοναδικό «προνόμιο» που απολαμβάνει -σε σχέση πάντα με τους υπόλοιπους κρατουμένους- ο δεσπότης. «Πηγές» από τον Κορυδαλλό αναφέρουν πως ενώ βάσει κανονισμού προβλέπεται να έχει ένα επισκεπτήριο την εβδομάδα (αφού είναι κατάδικος), ο Μπεζενίτης δέχεται επισκέψεις κάθε μέρα, αλλά και ότι ενώ το «σιωπητήριο» για τους τροφίμους της ΣΤ' πτέρυγας είναι στις 9.00 το βράδι, ο πρώην Αττικής έχει το «ελεύθερο» να κινείται και να τηλεφωνεί μέχρι τις 2.00 και τις 3.00 τα ξημερώματα! Σε ό,τι αφορά τις παρέες που έχει κάνει μέχρι σήμερα, είναι λιγοστές και οι κουβέντες που έχει ανταλλάξει ακόμη λιγότερες. Σύμφωνα με περιγραφές ατόμων που τον έχουν συναναστραφεί, «πρόκειται για έναν ιδιαίτερα κλειστό άνθρωπο που αποφεύγει τα πολλά πάρε-δώσε. Τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο του τον περνάει διαβάζοντας. Το μόνο που τον απασχολεί είναι το πότε θα αφεθεί και πάλι ελεύθερος». Βγαίνει μόνο στο προαύλιο για να κάνει έναν περίπατο, να πάρει τηλέφωνα, να πάει στην εκκλησία της φυλακής και φυσικά για να παραστεί στα επισκεπτήρια. «Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις και μόνο φοράει το ράσο του» λένε όσοι τον έχουν ζήσει.
Ο κοινωνικός Μακρυστάθης που φωνάζει ότι είναι αθώος
Ο αρχιμανδρίτης Φώτιος Μακρυστάθης είναι ο δεύτερος κληρικός που πέρασε το κατώφλι του Κορυδαλλού, όταν τον Ιανουάριο του 2009 προφυλακίστηκε κατηγορούμενος για εμπλοκή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας. Από την πρώτη στιγμή του εγκλεισμού του στο σωφρονιστικό ίδρυμα μέχρι και σήμερα, σε όλες τις κατ' ιδίαν συζητήσεις που έχει με ανθρώπους της φυλακής υποστηρίζει ότι είναι αθώος και ότι άδικα κατηγορείται για τη ζοφερή υπόθεση που σόκαρε το πανελλήνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πατήρ Φώτιος είναι πιο «ανοιχτός» σε σχέση με τον Μπεζενίτη, με τον οποίο έχει αναπτύξει πολύ καλή σχέση από την ημέρα της προφυλάκισής του. Εχει συναναστροφές και συμμετέχει και σε «πηγαδάκια» που κάνουν οι υπόλοιποι προσωρινά κρατούμενοι, με τους οποίους ούτως ή άλλως συγκατοικεί στο θάλαμο της πτέρυγας. Ομως το χρόνο του προαυλισμού του φαίνεται να προτιμά να τον περνάει με τον πρώην Αττικής, συζητώντας κυρίως για εκκλησιαστικά ζητήματα.
Ο απομονωμένος Παπαδόπουλος και ο ιερέας με το... περίεργο βλέμμα
Πιο βαρύ φαίνεται να είναι το κλίμα του Κορυδαλλού για δύο ιερείς που εμπλέκονται σε υποθέσεις ασέλγειας κατά ανηλίκων. Ο λόγος για τον εφημέριο του Ιερού Ναού Αγίας Παρασκευής στο Ιλιον Σωτήρη Παπαδόπουλο και τον 45χρονο ιερέα χωριού της Κοζάνης Σπυρίδωνα Μαργαρίτη. Ο πρώτος εμπλέκεται στην πρωτοφανή υπόθεση παιδεραστίας στο Ιλιον με θύματα τρία ανήλικα παιδάκια και ο δεύτερος κατηγορείται ότι τη Μεγάλη Παρασκευή αποπειράθηκε να ασελγήσει σε ένα 17χρονο αγόρι! Αν και οι δύο κληρικοί αρνούνται τις κατηγορίες που τους προσάπτονται (κάνοντας λόγο για δολοπλοκία ή παρεξήγηση), η υποδοχή που τους επιφυλάχθηκε στη ΣΤ’ πτέρυγα του Κορυδαλλού μοιάζει να είναι βγαλμένη από τον άγραφο νόμο των σκληρών ποινικών που κατατάσσει τους παιδεραστές στην κατηγορία των... ανεπιθύμητων.Ο Παπαδόπουλος πέρασε για πρώτη φορά την πόρτα του Κορυδαλλού στη μεταγωγή του λίγες μέρες πριν από την εκδίκαση της υπόθεσής του στις αρχές Απριλίου, ενώ αναμένεται να μεταφερθεί και πάλι τις προσεχείς μέρες εν όψει της νέας εκδίκασης. «Δεν του μιλούσε κανείς. Ολοι τον έβλεπαν με μισό μάτι. Πέρασε δέκα εφιαλτικές μέρες καθώς οι υπόλοιποι κρατούμενοι του γυρνούσαν την πλάτη. Με τον μόνο που αντάλλαξε δυο κουβέντες είναι ο Μπεζενίτης» λένε όσοι βίωσαν από κοντά εκείνη την περίοδο και προσθέτουν: «Από την άλλη πλευρά και εκείνος ήταν πολύ κλειστός ως άνθρωπος. Είδε ότι δεν τον έπαιρνε για πολλά-πολλά. Το σημείο που τον έβρισκες συνέχεια ήταν η εκκλησία της φυλακής. Πήγαινε και προσευχόταν. Ολο τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιέρωνε διαβάζοντας θρησκευτικά βιβλία. Αυτό που έκανε εντύπωση είναι ότι δεν αποχωρίστηκε ούτε για μία στιγμή το ράσο του. Ολοι οι υπόλοιποι ιερείς κρατούμενοι φορούν ράσο μόνο στα επισκεπτήρια ή όταν πήγαιναν στην εκκλησία της φυλακής. Εκείνος όλη τη μέρα. Επίσης, εντύπωση έχουν κάνει οι φωτογραφίες των παιδιών του, τις οποίες έχει καρφιτσώσει πάνω από το κρεβάτι του».
Παρόμοια «ψυχρή» υποδοχή επιφυλάχθηκε, όμως, και στον 45χρονο ιερέα χωριού του νομού Κοζάνης Σπυρίδωνα Μαργαρίτη που -σύμφωνα με το κατηγορητήριο- την ημέρα της κορύφωσης του Θείου Δράματος αποπειράθηκε να ασελγήσει πάνω στο κορμί ενός 17χρονου αγοριού. Αν και ήταν προγραμματισμένο να οδηγηθεί στις φυλακές Γρεβενών, για άγνωστους λόγους «φιλοξενείται» και εκείνος στον «κοινόβιο» θάλαμο της ΣΤ' πτέρυγας του Κορυδαλλού. «Κανείς κρατούμενος μέχρι σήμερα δεν τον έχει πλησιάσει να του πει έστω ένα “γεια”» είναι η φράση που λένε χαρακτηριστικά όσοι γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις προσθέτοντας πως «ο κατηγορούμενος ιερέας έχει κάτι πολύ... περίεργο στο βλέμμα του».Τελευταίος, πάντως, που πέρασε την πόρτα της ΣΤ' πτέρυγας μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο την παρέα των ρασοφόρων του Κορυδαλλού είναι ο ηγούμενος της Αγίας Σκέπης Νήφων, κατά κόσμον Λευτέρης Αποστολόπουλος, ο οποίος προφυλακίστηκε τον Μάρτιο κατηγορούμενος για ασέλγεια πάνω στα κορμιά νεαρών δόκιμων μοναχών. Ο ίδιος πάντως κατά τη διάρκεια της επεισοδιακής απολογίας του (όπου πλήθος οπαδών του προπηλάκισε ακόμη και δημοσιογράφους μετά την απόφαση για προφυλάκιση) είχε αρνηθεί οποιαδήποτε κατηγορία κάνοντας λόγο για μια καλοστημένη πλεκτάνη. Ο γέροντας Νήφων κρατούνταν μέχρι πρότινος στις φυλακές της Τρίπολης και από το πρωί της Πέμπτης διαβιεί μαζί με τους υπόλοιπους κρατούμενους στον «κοινόβιο» θάλαμο της ΣΤ' πτέρυγας.
βρίσκεται στα «χέρια» των φυσικών τους δικαστών.
Ο Παντελεήμονας Μπεζενίτης (μητροπολίτης πρώην Αττικής), ο Φώτιος Μακρυστάθης (αρχιμανδρίτης), ο 47χρονος ιερέας από την Κοζάνη Σπυρίδωνας Μαργαρίτης, ο εφημέριος Σωτήρης Παπαδόπουλος (του Ι.Ν. Αγίας Παρασκευής στα Λιόσια) και ο «επίσκοπος Πειραιώς» Νήφων Αναστασόπουλος (ο παλαιοημερολογίτης ηγούμενος που χάιδευε καλογεράκια, σύμφωνα με το κατηγορητήριο) είναι οι κληρικοί που «κατοικούν» ή μπαινοβγαίνουν στη ΣΤ' πτέρυγα του Κορυδαλλού και συμβιώνουν με τους υπόλοιπους τροφίμους που διώκονται είτε για οικονομικά εγκλήματα είτε για ανθρωποκτονίες και απόπειρες φόνου. «Από τους είκοσι κρατουμένους που βρίσκονται στην πτέρυγα, οι τέσσερις είναι κληρικοί. Δηλαδή, η αναλογία είναι ένας στους πέντε. Εχουμε γεμίσει με θρησκευτικά βιβλία, εικόνες και λιβάνια» λένε μεταξύ σοβαρού και αστείου πρόσωπα που κινούνται γύρω από το χώρο της συγκεκριμένης πτέρυγας, προσθέτοντας ότι η πλειονότητα των... «άγιων κρατουμένων» δεν τυγχάνει της συμπάθειας των υπόλοιπων τροφίμων. Και αυτό, όπως εξηγούν τα ίδια άτομα, οφείλεται στην απέχθεια που δημιουργείται από το είδος των αδικημάτων (όλοι -εκτός από τον Παντελεήμονα- κατηγορούνται είτε για ασέλγεια πάνω σε κορμιά ανηλίκων είτε για εμπλοκή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας) που φέρονται να έχουν τελέσει.
Μόνος σε μεγάλο κελί και με πολλά προνόμια ο πρώην μητροπολίτης
Αρχαιότερος στην ιεραρχία των κληρικών που κλείστηκαν πίσω από τα κελιά της ΣΤ' πτέρυγας είναι ο μητροπολίτης πρώην Αττικής Παντελεήμονας Μπεζενίτης. Ηταν Ιούνιος του 2008 όταν η απόφαση του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων έστελνε τον «άγιο» στη φυλακή, καταδικάζοντάς τον σε ποινή κάθειρξης έξι ετών με την κατηγορία υπεξαίρεσης μεγάλου ποσού από τη Μονή του Οσίου Εφραίμ, την τριετία 1995-98. Οπως είναι αναμενόμενο, η προσαρμογή του πρώην μητροπολίτη στο νέο του περιβάλλον δεν ήταν εύκολη, αν και η διοίκηση των φυλακών φρόντισε να του παραχωρήσει δικό του κελί (ικανό να «φιλοξενήσει» τρεις με τέσσερις κρατουμένους) και να μην τον στριμώξει στο μεγάλο θάλαμο όπου κρατούνται οι υπόλοιποι τρόφιμοι. Αυτό, όμως, δεν είναι το μοναδικό «προνόμιο» που απολαμβάνει -σε σχέση πάντα με τους υπόλοιπους κρατουμένους- ο δεσπότης. «Πηγές» από τον Κορυδαλλό αναφέρουν πως ενώ βάσει κανονισμού προβλέπεται να έχει ένα επισκεπτήριο την εβδομάδα (αφού είναι κατάδικος), ο Μπεζενίτης δέχεται επισκέψεις κάθε μέρα, αλλά και ότι ενώ το «σιωπητήριο» για τους τροφίμους της ΣΤ' πτέρυγας είναι στις 9.00 το βράδι, ο πρώην Αττικής έχει το «ελεύθερο» να κινείται και να τηλεφωνεί μέχρι τις 2.00 και τις 3.00 τα ξημερώματα! Σε ό,τι αφορά τις παρέες που έχει κάνει μέχρι σήμερα, είναι λιγοστές και οι κουβέντες που έχει ανταλλάξει ακόμη λιγότερες. Σύμφωνα με περιγραφές ατόμων που τον έχουν συναναστραφεί, «πρόκειται για έναν ιδιαίτερα κλειστό άνθρωπο που αποφεύγει τα πολλά πάρε-δώσε. Τον περισσότερο ελεύθερο χρόνο του τον περνάει διαβάζοντας. Το μόνο που τον απασχολεί είναι το πότε θα αφεθεί και πάλι ελεύθερος». Βγαίνει μόνο στο προαύλιο για να κάνει έναν περίπατο, να πάρει τηλέφωνα, να πάει στην εκκλησία της φυλακής και φυσικά για να παραστεί στα επισκεπτήρια. «Στις δύο τελευταίες περιπτώσεις και μόνο φοράει το ράσο του» λένε όσοι τον έχουν ζήσει.
Ο κοινωνικός Μακρυστάθης που φωνάζει ότι είναι αθώος
Ο αρχιμανδρίτης Φώτιος Μακρυστάθης είναι ο δεύτερος κληρικός που πέρασε το κατώφλι του Κορυδαλλού, όταν τον Ιανουάριο του 2009 προφυλακίστηκε κατηγορούμενος για εμπλοκή σε κύκλωμα παιδικής πορνογραφίας. Από την πρώτη στιγμή του εγκλεισμού του στο σωφρονιστικό ίδρυμα μέχρι και σήμερα, σε όλες τις κατ' ιδίαν συζητήσεις που έχει με ανθρώπους της φυλακής υποστηρίζει ότι είναι αθώος και ότι άδικα κατηγορείται για τη ζοφερή υπόθεση που σόκαρε το πανελλήνιο. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πατήρ Φώτιος είναι πιο «ανοιχτός» σε σχέση με τον Μπεζενίτη, με τον οποίο έχει αναπτύξει πολύ καλή σχέση από την ημέρα της προφυλάκισής του. Εχει συναναστροφές και συμμετέχει και σε «πηγαδάκια» που κάνουν οι υπόλοιποι προσωρινά κρατούμενοι, με τους οποίους ούτως ή άλλως συγκατοικεί στο θάλαμο της πτέρυγας. Ομως το χρόνο του προαυλισμού του φαίνεται να προτιμά να τον περνάει με τον πρώην Αττικής, συζητώντας κυρίως για εκκλησιαστικά ζητήματα.
Ο απομονωμένος Παπαδόπουλος και ο ιερέας με το... περίεργο βλέμμα
Πιο βαρύ φαίνεται να είναι το κλίμα του Κορυδαλλού για δύο ιερείς που εμπλέκονται σε υποθέσεις ασέλγειας κατά ανηλίκων. Ο λόγος για τον εφημέριο του Ιερού Ναού Αγίας Παρασκευής στο Ιλιον Σωτήρη Παπαδόπουλο και τον 45χρονο ιερέα χωριού της Κοζάνης Σπυρίδωνα Μαργαρίτη. Ο πρώτος εμπλέκεται στην πρωτοφανή υπόθεση παιδεραστίας στο Ιλιον με θύματα τρία ανήλικα παιδάκια και ο δεύτερος κατηγορείται ότι τη Μεγάλη Παρασκευή αποπειράθηκε να ασελγήσει σε ένα 17χρονο αγόρι! Αν και οι δύο κληρικοί αρνούνται τις κατηγορίες που τους προσάπτονται (κάνοντας λόγο για δολοπλοκία ή παρεξήγηση), η υποδοχή που τους επιφυλάχθηκε στη ΣΤ’ πτέρυγα του Κορυδαλλού μοιάζει να είναι βγαλμένη από τον άγραφο νόμο των σκληρών ποινικών που κατατάσσει τους παιδεραστές στην κατηγορία των... ανεπιθύμητων.Ο Παπαδόπουλος πέρασε για πρώτη φορά την πόρτα του Κορυδαλλού στη μεταγωγή του λίγες μέρες πριν από την εκδίκαση της υπόθεσής του στις αρχές Απριλίου, ενώ αναμένεται να μεταφερθεί και πάλι τις προσεχείς μέρες εν όψει της νέας εκδίκασης. «Δεν του μιλούσε κανείς. Ολοι τον έβλεπαν με μισό μάτι. Πέρασε δέκα εφιαλτικές μέρες καθώς οι υπόλοιποι κρατούμενοι του γυρνούσαν την πλάτη. Με τον μόνο που αντάλλαξε δυο κουβέντες είναι ο Μπεζενίτης» λένε όσοι βίωσαν από κοντά εκείνη την περίοδο και προσθέτουν: «Από την άλλη πλευρά και εκείνος ήταν πολύ κλειστός ως άνθρωπος. Είδε ότι δεν τον έπαιρνε για πολλά-πολλά. Το σημείο που τον έβρισκες συνέχεια ήταν η εκκλησία της φυλακής. Πήγαινε και προσευχόταν. Ολο τον υπόλοιπο χρόνο τον αφιέρωνε διαβάζοντας θρησκευτικά βιβλία. Αυτό που έκανε εντύπωση είναι ότι δεν αποχωρίστηκε ούτε για μία στιγμή το ράσο του. Ολοι οι υπόλοιποι ιερείς κρατούμενοι φορούν ράσο μόνο στα επισκεπτήρια ή όταν πήγαιναν στην εκκλησία της φυλακής. Εκείνος όλη τη μέρα. Επίσης, εντύπωση έχουν κάνει οι φωτογραφίες των παιδιών του, τις οποίες έχει καρφιτσώσει πάνω από το κρεβάτι του».
Παρόμοια «ψυχρή» υποδοχή επιφυλάχθηκε, όμως, και στον 45χρονο ιερέα χωριού του νομού Κοζάνης Σπυρίδωνα Μαργαρίτη που -σύμφωνα με το κατηγορητήριο- την ημέρα της κορύφωσης του Θείου Δράματος αποπειράθηκε να ασελγήσει πάνω στο κορμί ενός 17χρονου αγοριού. Αν και ήταν προγραμματισμένο να οδηγηθεί στις φυλακές Γρεβενών, για άγνωστους λόγους «φιλοξενείται» και εκείνος στον «κοινόβιο» θάλαμο της ΣΤ' πτέρυγας του Κορυδαλλού. «Κανείς κρατούμενος μέχρι σήμερα δεν τον έχει πλησιάσει να του πει έστω ένα “γεια”» είναι η φράση που λένε χαρακτηριστικά όσοι γνωρίζουν πράγματα και καταστάσεις προσθέτοντας πως «ο κατηγορούμενος ιερέας έχει κάτι πολύ... περίεργο στο βλέμμα του».Τελευταίος, πάντως, που πέρασε την πόρτα της ΣΤ' πτέρυγας μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο την παρέα των ρασοφόρων του Κορυδαλλού είναι ο ηγούμενος της Αγίας Σκέπης Νήφων, κατά κόσμον Λευτέρης Αποστολόπουλος, ο οποίος προφυλακίστηκε τον Μάρτιο κατηγορούμενος για ασέλγεια πάνω στα κορμιά νεαρών δόκιμων μοναχών. Ο ίδιος πάντως κατά τη διάρκεια της επεισοδιακής απολογίας του (όπου πλήθος οπαδών του προπηλάκισε ακόμη και δημοσιογράφους μετά την απόφαση για προφυλάκιση) είχε αρνηθεί οποιαδήποτε κατηγορία κάνοντας λόγο για μια καλοστημένη πλεκτάνη. Ο γέροντας Νήφων κρατούνταν μέχρι πρότινος στις φυλακές της Τρίπολης και από το πρωί της Πέμπτης διαβιεί μαζί με τους υπόλοιπους κρατούμενους στον «κοινόβιο» θάλαμο της ΣΤ' πτέρυγας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου