Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

Προς κυρία ξενοδόχο...

Από email που λάβαμε:
Βασικοί κανόνες συμπεριφοράς (ξέρεις, εσύ...).
1ον) Δεν είναι ευγενικό όταν πελάτες (γιατί πελάτες ήμασταν από τη στιγμή που σε πληρώσαμε) σε τιμούν με την παρουσία τους και σου ζητάνε πληροφορία, να αντιδράς με αυτόν τον τρόπο...
2) Δεν είναι ευγενικό, επίσης, να εκνευρίζεσαι και να λες ψέμματα...
3) Δεν είναι ευγενικό, όταν σου μιλάνε χαμογελαστά, εσύ να νευριάζεις χωρίς λόγο...
Για να τελειώνουμε... ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΩΣΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ. ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ, ΕΣΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ... ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ. ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.

ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ



Δεν υπάρχουν σχόλια:

News24

Καθημερινη
Ενημέρωση

Το PressOnIce επιλέγει για τις φωτογραφίες το:

Δωρεάν αποθήκευση φωτογραφιών